November 23, 2010

::NAFSU MAKAN KUASA KUDA::

Hari ni aku tatau jin apret mana yang dah merasuk jiwa dan raga ku...
Aku makan mcm tak baca bismillah... Sedangkan aku baca doa makan lagi tau!!

Tapi kenapa nafsu makan aku membuak-buak??
Pagi tadi macam hilang akal aku tgk makanan aku...
Aku dah bawak homemade nasi goreng daging yg mengigih pagi² alam...
Pastu sampai USM, singgah kantin beli neslo ais sebungkus...
Lepas tu ternampak pulak nasi lemak bungkus daun pisang dok dlm palestik lagi.. gamak nyer belom sempat makcik kantin tu nak letak dlm bekas.. aku dah rembat sebungkus.. gara-gara tercium haruman nasi lemak + daun pisang.. huhuuhuhu!!

Aku letak status kat FB.. tapi lepas tu baru aku makan... Nasib baik.. nasi goreng ku sedap.. jadi ku habis kan... Nasi lemak?? Simpan molek2 dlm tupperware bekas nasi goreng... hehehhehe...

Pastu balik umah jap tgh hari.. alasan mau sidai kain.. skali, perut melapar... apakah???
Bukak peti.. togak air sejuk... tgk atas meja ade butterscotch (betul ke ejaan ni?).. rembat sekeping.. sapu penat bater.. ngamm! ngamm! ngam!!!

Masuk opis... jalan sana sini.. depan belakang..depan belakang... masuk bilik.. bau nasi lemak pagi tadi.. uhhh... Tak tahannnnn....
|
|
|
|
|
|
|
Dannnnn sekaranggggggggg!!!
itu daun pisang nasi lemak sudah ada dalam tong sampahhhhh!!!
 *sambil lap mulut dgn tisu..*




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini