November 22, 2010

::MIM ALIP LAM YA SIN::


Makcik Rehan gedobooo...
Sama lah dengan hamba di sini...  Musim nyer sudah tiba...
Ku tak tahu apalah nasib nyer.. 
Mendapat isteri dan ibu kayak gini...
FEMALASSSSS BAK UNTA FADANG FASIR!!!

Papan alas lemari baju anak² aku yg dah reban tu, ku biarkan baju bajan sume terjeluak keluar dah berhari-hari... Papan tu reban masa aku kalut nak balik kampung nak raya kemarin... Bila dah reban, ku biarkan.. dalam hati, esok balik lah buat.. Sebab angan² anak takde... 
Dah balik sini balik, anak² ku tinggalkan kat kampung. Konon² mau tiup angin rajin lah.. skalikkkk.. angin malas jugak yg bertiup kencang.. tersadai jugak lemari yang reban tu.

Nak basuh kain pon, aku tak bape nak rajin.. sebab kain baju yang belum berlipat berlonggokkan mcm jual kain cadar kat pasar malam. Nak basuh pinggan sebijik pon aku malas, apetah lagi kalo pinggan mangkuk berlapis-lapis dlm sinki.. Sapa mau jawab?? Tapi bila dah tak sanggup memandang... ku gagahi jua membasuh sambil menyanyi-nyanyi konon² tengah buat konsert solo...

Nak masak????
Aduhaiiiii... laaaaaaagiiiiiii lah aku malas nak mengotorkan periuk belanga.... 
Tah!!! Kenapalah musim MALAS ni datang semulaaaa.....

Kalau lah ade orang buat serangan hendap ke rumah ku, alamat nyer memang aku tak bagi org tu masuk ke rumah.. Sila lah kau bersila digaraj rumah hamba... Sebab rumah hamba, tidak bersapuuuuuu!!!!!

Argghhhhhhhhhhhhhhhhh!!! MALAS sungguh aku nak menaipppppp!!!!




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini