November 18, 2010

::LAGI MIDNITE @KL::

Kenapa midnite??
Sebab siang nyer kami memang tak keluar memane.. Dok umah, layan hanak-hanak mandi pool... Pastu tengah hari aku memasak ape yang hader... Ater.. hari bekerja.. nak jenjalan cari kawan pon tak syok.. sebab haruslah sume nyer sibok bekerja yer nokss... Pulak tu hari Isnin.. Monday Blues Crazy katanya...

Malam tu baru kami kluar lagi... berjumpa mereka yang sanggup menerima kami seadanya nya... Kalo dorang datang Penang, memang layanan seumpamanya kami beri..
Ummi Family n Ibu Fila...

-Ummi wit her Cutiey baby... Aliff Amsyar Arrayyan- 



Malam tu kami ke Jusco Alpha Angle, Wangsa maju sebab ade orang 'mengidam' nak makan steam boat. hehehhe.. Layankan jer, sementalah, bukan selalu yerr...

 Lepas makan steam boat, kami pon bergerak ke Restoran Ali Maju, mau lepak2 katanya.. Dah lama tak jumpa kan.. Haruslah nak melepak sambil borak-borak... Anak2 aku macam biasalah buat hal sendiri.. Mak Pak nyer pulak berborak kaedah mcm takde anak2... Sudah nyer, Anak dara aku dapat habuan jatuh dan berdarah kat dalam kedai. Aku tahu lah peel anak dara aku sorang tu. Berjalan jenis tak reti nak tgk bawah, mata dok sebok tgk orang, tapi kaki berjalan. sudah nyer tersadung kat kosi orang, GEDEBUKKK! jatuh!! berdarah suda mulut.... Nanges! nanges! Pastu aku pon bebel... 
haihh.. gitu lah kan kalo dah jadi mak orang.. membebel tak henti-henti...


 

Yangggg!!  LOVE u ols very stronggg!!
Nanti kita gether-gether lagi ok!!!
tak puas lah hari tu... tak leh lepak lama...

Lebih kurang pukul 12 kami pon bergerak piulang ke 'rumah tumpangan'...
Itu pon balik aku tak tido lagi.. sambung tengok tv, layan internet tanpa had.. hehehe..

Hari Selasa petang, kami pon bergerak mau pulang ke Penang... Petang tu hubby baru dapat tahu ade game Bowling... apa lagi.. Hubby punya lah speed... 6.30 ptg dari KL, 9 mlm dah sampai Penang! Turbo lah katakan.. Aku yang duduk kat belakang tu, memang turbo sungguh lah.. sakit abis sgala badan... melantun-lantun kaedah nyer! heshhhh!!






No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini