November 12, 2010

::IPOH WEDDING PT2::

Jumaat 29/10/2010.. 
Siang tu bizi la sikit dengan persiapan... Walaupun kenduri nanti dibuat kat dewan, tapi kat rumah pon, nak lah jugak nampak cantik. Lagipon, malam nanti ade majlis akad nikah. Ade bacaan tahlil, jadi ade lah makan-makan kat umah tu nanti...
Barang2 hantaran semuanya digubah oleh adik ipar aku yang lagi sorang tu.. kiranya, kakak kepada si pengantin tu laa... Cantik!!
Gabungan biru firus + putih krim
Kiranya aku balik tu memang takde keje sangat laa.. tolong-tolong sikit jer... Tapi yang penting, kek aku memang dipuji.. eeenyyyaawwwww!!! (" ,)
Jumaat tu, keje aku cuma tolong-tolong pasang langsir, panjat2 pasang besi langsir, gantung langsir, itu jer lahh...
Yer laaahh... Aku kan 'juruteknik'.. "nasib baik lah kita ada juruteknik..." kata MIL aku...
"Maa.. ila ni juruteknik kimia, bukan juruteknik pasang langsir..."
tapi cuma hatiku saja yang berkata-kata... huuhuu!!

Petang tu, rombongan pengantin lelaki dari Johor pon sampai...
Satu bas kauuu!!! Tapi tak ler penuh satu bas tu.. ade lah dalam 20 orang kot.. sume golongan makcik-pakcik...
Rombongan pengantin ni ditempat di Asri Homestay, Taman Ipoh Jaya Timur. Dorang sampai tu lebih kurang jam 4 petang kot mcm tu, (aku pon tak pasti sangat). Pastu, FIL aku mintak aku n wife sepupu husband aku pegi ke homestay tu tolong hantarkan makanan dan buatkan air utk dorang. Skali gus laa menyambut dorang skali... Wah! Wah! Wah! Memang 1st class punya layanan kan.. Nanti kalo kami ke Johor, tak dapat layanan mcm tu.. awas korang!!!
Ceeyyy!! tetibe nak mengawaskan org kan...
Tapi ternyata, layanan yang diharapkan tak seumpamanya.. Itu nanti entry lain kasik stori ok...

Ok ini hantaran yang telah siap digubah...
9 dulang hantaran, berbalas 7 dulang...

Dalam gambar ni cuma ada 8 hantaran, tapi sebenarnya ada 9.
 satu lagi tu hantaran cincin kepada pengantin lelaki..
tu yang aku letak pic adik ipar aku sarung cincin kat jari husband dia...

 Ini lah rupe katil pengantin.. hehehe.. very the simple jer kan?
Biarlahh.. bukan ade org nak naik tgk bilik pengantin pon...

Ok dah siap sume....
Balik, iron baju.. siap-siap.. malam nanti ade majlis akad nikah...




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini