November 12, 2010

::IPOH WEDDING PT1::

Ok, dah start citer wedding adik ipar ku, a.k.a adik kepada suamiku... Nurul Anis..
Ini entry terjadual... entry seterusnya akan muncul tengah hari kang...

28/10/2010 Khamis malam...
Malam berinai yang takde ape-ape makna..
hanya memakai inai sambil bergelak ketawa bersama-sama keluarga dan sedara mara...


Cantik kan henna dia?
Inai dekat kuku tu dia dah pakai malam sebelum tu.. tapi tak nampak merah.. jadi mcm oren2 gitu...

Malam tu jugak, ade pasang mini pelamin untuk acara akad nikah Jumaat esok nyer tu.
Tukang pasang nyer, orang yang sama yang melakar henna tu...
Cute la mini pelamin dia.. gabungan putih + pink terang...


Lepas tu tetibe ade orang teringin nak bergambar kat pelamin pink tu...
Sape ke lagi kalo bukan 'Minah Pink' sorang ni...
Haruslah dia teruja berlebih-lebihan sebab pink tu fav kaler dia...

peaceee!!


2 comments:

OnFarisha said...

Sweetnya pelamin.. Sha LOVE PINK!!
So sweet...

Kalau ada kenduri, mmgla amat memenatkan.. :) Byk keja.. stress some more kan.. Tapi best sbb berkumpul ramai2.. :)

Jemput ke blog sha kalau ada kelapangan ya...

.::CeK LaLa::. said...

@OnFarisha

Sha love pink.. boleh geng dgn anak dara ku itu.. hehehhe..

Ok Sha! Thanks singgah my blog.. Nanti akak jalan-jalan blog sha plak ehh...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini