November 26, 2010

::DARAKU YANG AGAK "PRIHATIN"... MULUTNYA..(pt2)::

As usualy, papa dorang akan smoking depan anak2... Bila anak2 tengok, dorang akan memerhati dan belajar...
kan ade iklan hisap rokok yang letak 2 jari kat mulut tu goyang-goyang jari tanda tak nak tu kan? hah.. bebudak berdua ni selalu lah buat benda tu kat papa dorang.. Aku  tak penah suruh pon ehhh.. tapi dorang yang buat sendiri..
Pastu one day, Dina ade tengok sorang pompuan yang smoking.. Then bila dia tengok papa dia smoking, terus dia tanya aku...

"ibu.. orang perempuan tak boleh isap rokok kan? Tuhan marah..."

Aku pon tanya dia..

"Bila masa kakak tengok orang perempuan hisap rokok?"

"hari tuuu.. kat tempat kita makan tuuu.. ade perempuan tu hisap rokok mcm papa.. Tak boleh kan ibuu?"

"ha'ahhh.. memang tak boleh pon.. papa pon sebenarnya tak boleh hisap rokok.."

"heyy!! Papa boleh hisap rokok laaaa!! Papa kan lelakiii!! Lelaki boleh laaa!! Perempuan yg tak bolehh!!"

Hah.. ha.. ok laa.. ok laaa.. kakak menang!!





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini