November 25, 2010

::DARAKU YANG AGAK "PRIHATIN"... MULUTNYA..(pt1)::

Prihatin yang dimasudkan adalah sebalik nya.. Atau korang nilai lah sendiri nanti...
Sebab aku akan buat byk2 part.. Memang Dara aku nan sorang ni agak bermulut puaka.. (like ibu nya kah??) ^_^ ontah laaahhhh!! 
Lately ni memang banyak lah ayat-ayat dia tu yang boleh buat org menyentap... Ingat lagi dak aku penah bagitahu kat entry ini? Nak tahu ape yg Dara aku ni kata kat papa dia?? hehehhe.. sila lah YM or email me.. hehehe... Tak leh citer kat sini.. BAHAYA!!!
Anak Dara aku sorang ni memang jenis pemerhati yang bagus... Sambil memrhati.. sambil dia bertanya.. atau cakap direct terus kat aku.. Atau dekat orang-orang yg tertentu jer...

Macam tadi, masa otw nak balik rumah dari rumah pengasuh. Dalam keta, sambil nyanyi-nyanyi, aku ajar dia mengeja... Dia pon ikut.. Tu sebab mood dia tengah ok la tuu.. Mau lah dia.. Cuba mai aingin puting beliung.. jangan kata mengeja, suh baca ABC pon, kakak tak laratttt la ibuuuu!!! haihh..

S.A..SA, Y.A..YAA, SAYA!
S.U..SU, K.A.. KA, SUKA!!
M.A...MA, K,A,N..KAN, MAKAN!!
SAYA SUKA MAKAN!


I, B.U.. BU! IBU!!
S.U.. SU, K.A.. KA! SUKA!!
M,A.. MA, S,A,K.. SAK! MASAK!!
IBU SUKA MASAK!

baru aku nak pikir ayat baru, skali si Dina ni dah menjawab...

"IBU TAK SUKE BUAT KEJE.. IBU TAK LIPAT KAIN PON! KAN??"


^^%#$#@!@!#@%$%^^*&()(*)(*^&&%^%$#$$#T____T *nangis*

apa kau rasa??




1 comment:

makcikrehan said...

gimme five dina! kah kah kah kah

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini