November 23, 2010

::AKU JATUH CINTA LAGI::

Dah berlaki.. dah beranak pinak ni, takde nyer nak jatuh cinta sesame maknosia lagi dahhh....
Cukup2 lah yang hader tuuu.. Itu pon dah cukup bikin aku pusing!
Kalo dah name nyer pakar menggodek.. haruslah ku jatuh cinta dgn alam internet...

U olsss... Ini PENGAKUAN ikhlas aku....
Aku sudah MEROGOL dengan rakus kat TUMBLR..
Tapi belum PUAS kauuuu!!! Banyak lagi tempat yang belum aku EXPLORE!!!
uhhhhhhh!!!
Sebenarnya, aku belum kenal isi hati si TUMBLR ni... Aku cuma terbaca-baca jer keistimewaan beliau.. Walaupun aku belum mengenali.. Terus aku merogoli... Kejam kan aku??
Aku belum lagi sempat mau menulis apa-apa di dada beliau.. Tapi aku telah import isi-isi dari dada orang lain utk aku letakkan dia dada Tumblr.... Keji kan??
Takpee... takpeee...
Aku cuba menyelami isi hati beliau dengan gigih.. Aku tahu, beliau sangat-sangat menginginkan aku....
Tapi aku dah letak iklan... hehehhehe.. harap-harap akan bergerak iklan tersebut! kuang! kuang ! kuang!



Kalo rajin.. mai lah Jenguk.... Http://ceklala.tumblr.com




1 comment:

Anonymous said...

aku lagi suker kat sini..kang banyak2 umah ko karang aku silap singgah umah mana ko wat open house....ececececececece cm org kaya* jerr byk umah :P

~cheq sue~

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini