November 16, 2010

::2ND TIME::

Kalau dulu, gabungan hijau + coklat...
Tapi kali ni, Ungu violet, Hijau epal & Coklat...
Kalau aritu, buat sebab nak bawak balik kepada keluarga mertua...
Tapi kali ni, buat sebab nak bawak balik untuk santapan keluarga sendiri...
Masih menggunakan resepi yang sama... Cuma bekas yang berbeza..
Aritu Bulat.. Kali ni patsegi...
hehehhe...

PRESENTING!!!
...My Marble Cake...

Love it!!!
Muahhhhh!! 

Bila dah siap... 
Corak marble yang masih failed! huh!

Alhamdulillah..  kek ku tak merekah lagi di atas...
Perasan tak mcm ade bintat2 tu..
Itu anak-anak ku lah punya hal.. sebok nak letak jugak coklat chip kat atas kek tu.. hah! belasah...





SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SEMUA!!
hati-hati memandu...
Semoga selamat pulang...

3 comments:

makdara TERdiva said...

wah!!! header baru! malatops!

eh..aku pun nak buat kek mlm ni..harap2 sempatlah!!!

slmt hari raya cek lala :)

.::CeK LaLa::. said...

@makdara TERdiva

Header gila glemer nama nya...
hehehhe.. Selamat Hari Raya juga yangg!!

eynda said...

Gabungan kaler tu nampak sweet :-)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini