October 4, 2010

::YAWNING AT 888 TIMES *ok tipu*::


Dari bangun pukul 4 pagi tadi, membawak sampai sekarang, 
aku masih belum melelap kan mata walau sekejap... 
Kepala dah ala ala mcm nak beron... 
Mata dah kembang kuncup.. 
Tgk screen komputer ni pon dah rasa mcm gelap....
Pulak aku siap² bersahur bagai lah pulak pagi tadi...
Puasa aku dek nonnnn!!!
Yer lahh.. sementara Cik Puan P belum tiba (walaupun dah lewat banyak hari ni...^_^), 
apelah kiranya aku berpuasa, sementelah bulan syawal masih ada...
iTu pon keranamu wahai Adek Muhammad Shah Darwish...
Kalo tidak kerana pembuangan isi najis kamu, 
tidak lah kiranya ibu kamu akan bangun awal dari tidor nya....
Kalo tidak tu.. selagi tak memancar cahaya mentari menyelinap masuk ke celah-celah langsir bilik.. Ibu kamu pasti tidak akan bangun lagi kerana masih menyangka hari masih gelap... huhuuuhu

Malam ini, 2 biji coklat moise kek harus ku buatkan...
Ini kerana, malam esok ada jamuan hari raya dipejabat beta,
dan BIG BOSS beta telah memberi arahan supaya PUAN NORZALILAH membuat coklat moise kek!!! Kerana Datin Sri BIG BOSS terlalu kepinginkan coklat kek buatan beta... 
Owhh.. betapa beta gerun mendengarnya... 
Akan menjadikah coklat moise kek beta jika beta berkeadaan kemengantukan ya amat?

Oleh yang demikian, mohon jasa baik Tuan membenarkan saya pulang sebentar utk melelapkan mata buat seketika, supaya malam ini, tidak ada kes perempuan mengantuk tido dalam kek!
|
|
|
|
|
|
|

***JOM ikut aku membalik dan menidor!!!


2 comments:

Mak Su said...

tido dalam kek? ooouuhhh? ok, ok, pegilah tido sat...

cikmanggis said...

salam cek lala..maaf ya makcik manggis baru baca msg dlm cbox tu...kadang kadang jika suhu terlampau panas membuatkan kek merekah.Pernah berlaku pada kek yg makcik bikin:)..cuba cek lala buat kek guna resepi marble kek cm tu..suhu 170 c dan panaskan dulu oven sebelum masukkan kek...selamat mencuba.

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini