October 19, 2010

::TIBA-TIBA AKU RASA NAKKKKKKKKKK SANGAT!:::

Ini lah gajet saya yang saya sayangi... Kemana-mana saya pergi.. mesti dia kena ikut sama... jarang berbunyi, tapi banyak kegunaan... saya ambil gambar guna dia.. percayalah! banyak gambar yang saya load masuk blog ni, sume dari ehsan sayangku kat atas tu... Sebab ape saya SAYANGGGGGGGGGGGGG dia sangat banyak?
Sebab... dia adalah pemberian dari 'KESAYANGAN' saya yang sorang lagi tuu.. MY LUCKY!!!
boleh baca entry ini kalo nak tahu lebih lanjut...
Dah 2 tahun lebih dah henfon ni saya pakai... dah bertukar baju dah pon.. baju dia takde cikai2.. kena tukar yang ORI tauuu!!! sayang punya pasal.. saya ikutkan...

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
sejak dua menjak saya terlihatkan 'sesuatu' yang sangat cantik, menarik, tertarik kebabomm bomm bomm, terus hati saya berkata-kata....
RASA MACAM NAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK JERRRR!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Masih dalam golongan bangsawan NOKIAH jugak...
cuma wajah nyer berbeza...
Puan Nokiah (blacken).. boleh tak saya nak tukarkan rupa paras awak kepada yang lebih jelita??(hotzzz pinkish)
*wink! wink!*

boleh laa.. boleh laa...
Tapi awak janji taw! lepas saya buat entry ni, awak jgn meragam tauuu!!!



1 comment:

Rinna said...

Aduhh..cantiknyaa.. HP Nokia C3 pink nie.... mengoda2 plak laa..dia.. hehehe..

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini