October 25, 2010

::SENYUMAN CEK MEK MOLEK::

Senyum Cek Mek Dina ari ni boleh lepas sampai ke telinga...
Kemain suka lagi dia bawak jajan² + Muffin (kedekuitttt ibu) ke sekolah...
 Malam tadi gigih tolong ibu packing jajan masuk dalam plastik sampai tertido...

Hari ni Dina ade nyanyi-nyanyi kat atas pentas...-gigih sepanjang sabtu & ahad prektis nyanyi-
Cikgu suruh pakai tudung putih.. -gigih si ibu merayau ke kedai mencari tudung putih-
Tapi ibu tak boleh nak tengok Kakak nyanyi-nyanyi.. Ibu keje... :( sian ibu kan?

Exam akhir semester dah abis.. dah boleh hora horey...
Ku tanya, pekse boleh buat ke?? "boleh laaa.. senanggg jerr!!" Jawab si anak.

Bulan depan, sekolah sampai tengah bulan jerr.. pastu akan cuti panjang.. Risau pulak aku kalo nanti kang dia mengamuk nak pegi sekolah.. Harap² tak mengamuk...

Bagi merawat hati ibu.. ibu rakam video kakak nyanyi-nyanyi kat umah bersama penyanyi latar.. Adik gumux!




2 comments:

azza_irah said...

Bila Dina nak mai umah cikZa lagi..?
jalan2 makan mcD...ronda2 sampai pulau..?

.::CeK LaLa::. said...

@azza_irah

Dina nak tunggu cikZa buat kat ibu kek keladi... hehhehe (",)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini