October 24, 2010

::SAYA BELUM TIDUR::

Kalau nak diikutkan layan mata ni, memang dah lama aku melayar bahtera ke negara-negara beriklim sejuk.. Tapi, bila mengingatkan yang sinki penuh pinggan tak basuh, rumah berselerak dgn mainan bebudak ni, siang tadi tak sempat menyapu lantai, baju ade lagi 1 round tak masuk mesin.. aku pasrah akhirnya.. Redhoo bangun balik berkelentang kelentung kat dapor. Pukul 12 tadi aku dah heret budak berdua tu masuk bilik. As usual, depa ni kalo tak dapat cium ketiak mashem ibu depa ni, memang tak lena tido... Masa nak bagi tido bebudak tu tadi pon, mata aku ni dah layu-layu dah.. tapi ku tahan jebat!!!

Sekarang semua sudah siap!!!
 |
|
|
|
|
|
|

Sekian terima kasih!!
*ade ke blogger lain yg buat entry bangang mcm aku ni di pagi limun?*

lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


1 comment:

eynda said...

Janji belog berupdate kekekeke...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini