October 23, 2010

::SABTU... MASAK LAGI::

Kalo tak balik kampung.. aku mesti WAJIB masak tengah hari... Itu pon bergantung pada tahap kerajinan yang muncul pada waktu-waktu tertentu sajer... hehehehe..
Selalu nya, aku memang terus masak utk tengah hari.. Memang jarang-jarang lansung aku buat brekfes.. sebab sume ahli rumah mangun lambat! Daripada aku buang masa buat brekfes sgala, baik aku masak utk lunch terus...
Ok! Jom tengok ape aku masak...

~Asam Pedas Tumis~
Teringin punya pasal... pakai ikan kembung pon jalan...
~Sotong Tumis Kari~
Amik dari blog Cik Mat Gebu.. Memang setaaappppp!! Nak nak kalo pakai sotong yang ade telur tu.. perghhhhH!! TERBAIK DARI  LADANG!!
 
~Kobis Tumis Bebola ikan~
Untuk anak2.. dorang memang suma makan kobis tumis macam ni..





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini