October 26, 2010

::DINNER MALAM SEMALAM::

Malam semalam yer.. bukan malam ini...

Nama Masakan: ?????

Cara memasak : Versi campak mencampak ape yang ade..

Serius.. Aku sendiri tatau nak bagi nama apa kat dinner aku.. Ini lah masalah kalo dah mari roh malas nak masak.. Tapi masih nak mengabihkan sisa-sisa makanan yang ada...

Kronologi masakan di atas...

"Tumbuk bawang putih& bawang merah - Tumis campak"
"Bihun (yg dah tinggal suku) + Makaroni (lebihan yg dah rebus) - Celur Sebentar"
"Sos cili + sos tomato + sos tiram - Amik la serba sikit.. aku dh cakap.. main campak jer.."
"sayur - ske ati sayur ape yang ada kat umah korang... campak jugak tau!"
"Air sikit bagi berkuah + garam + gula = rasa" ^__^
"Dah mendidih - pecah telur - campak bihun +makaroni.."
"SIAP - MAKAN" <-- yg ni tak leh campak2... ehhehe..


Kan??
betul tak versi campak?
Pastu korang boleh la bagi nama kat 'dia'... hehehhee.. :)


Rasa?? boleh laa... Sedap la jugak.. kira lulus ditembolok raksase aku ni...
Yang penting.. My Lucky makan bertambah okehhh!!
Dan anak2 aku...
"terima kasih ibu.. ibu masak sedappp.."
ememmemememmee.. aauuuwww!! ^__^



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini