October 24, 2010

::DEMI ANAK TERSAYANG::

Ari tu kan Dina merajuk.. Sebab aku tak buat kek coklat kat dia..
Pastu aku dah janji nak buat weekend ni.. So, buat lah...
Tapi aku tak buat yang mcm selalu tu.. sebab dah kata nak bawak p sekolah, nak bagi pada kawan2 kan... Aku pon buat lah muffin coklat.. Tak kesah lah.. Yang penting, dia nampak COKLAT!!
Tapi jangan terpedaya.. aku tak sepandai mana nak buat muffin sendiri...
Aku beli instant punya.. RM6 sajooo...

 Siap ade cara-cara membuat.. Baguss..  lebih memudahkan aku.. hehehe...

-SEBELUM DI BAKAR-

- SELEPAS DI BAKAR-

Aku isi sikit2 jer.. hehehe.. takut tak cukup.. budak2 kelas dia dah dekat 40 org lebih.. Aku buat ni pon dpt lah dalam 50++ tolak dgn hangit lah ape bagai, tinggal lah dalam 40 lebih gak...
Star-star tu Si Dina yang letak.. pegi beli barang kek tu, yg tu dia dah pegang dulu.. nak letak kat kek kakak katanya.. hurmm.. belasah lahhh!!
Rasa??
Sedap lah jugakkkk.. boleh laaaaa... hehehhe...

Jap g nak p beli jajan2 sket.. nak packing2.. Nanti senang dia nak bahagikan pada kawan2 dia...



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini