October 18, 2010

::CONTEST LIPAT BAJU::

Mari-mari.. masuk kontes.. Tapi bukan anjuran aku...
Anjuran Cik Kak ni...
Tajuk dia, Contest Malas Lipat Baju... Wakakkakakakaa... Sempoi! sempoi!
Sebab dah sinonim dengan aku.. Lucky aku tak boleh nak kata apa dah kalo bab melipat kain baju ni.. Beliau redho jer kaut-kaut dalam bakul sebab nak cari sepentot...


Ini antara koleksi pengumpulan baju bajan yang nak dilipat yang pernah aku 'tayang' dengan bangga dalam FB.. kekekekekkeke..

Syarat kontes senang jer..

1) jadik folower - SUDAH!!
 2) buat entry pasal 'napa korang tak suka lipat bj/kain basuhan'
~ Sebab nyer... Aku sedari dulu memang tak suker melipat kain baju.. Masa zaman anak dara pon, jenuh aku kena tempik dgn mak aku suh lipat baju.. idak jugak aku lipat... Masa zaman dok asrama lagi lah.. selagi baju aku boleh di renyok masuk dlm almari, aku sumbat! Bila dah kawen ni, aku tak larat nak duduk melepap lama-lama tanpa tujuan hanya utk lipat kain baju yang dari sekecik-kecik baju sampai sebesar-besar cadar.. Kalo duduk lama-lama nanti sakit pinggang, sakit bontot, lenguh kaki, sakit lutut... Sebab tu aku tak suka nak lipat kain baju... kenapa tak lipat sikit-sikit? Tah! Rasa mcm tak puas pulak lipat baju sikit-sikit.. heheh.. Kalo ikut kan sememang nyer aku rimas tgk kain baju berlonggok-longgok.. bergunung gunung.. Tapi nak wat cane? Nak tak nak, kena lah jugak lipat.. itu pon, kalo dah sampai anak² aku takde baju dah nak pakai, kot baru nak lipat... Tak lipat kang, kesian pulak anak2 aku bakai baju kedut-kedut.. hehehe...~

3) tgalkan link entry korang kat komen bawah ni.. - OK Dah!

4) sila teka agak2 brapa lama aku siap lipat kain segunung tgi kat atas tu?
-Ermm.. kalo ikut pengiraan aku.. lebih kurang 5 jam.. campur tolak ko bangun duduk sebab anak ko minta susu.... hahhahahah!! Aci tak Yan??-

Anywayyy...
HAPPY BIRTDAY YAN!!!



2 comments:

adha said...

thanx sbb join.. tp jawapan ko num 2 tak kena ngan soalan..

bukn brapa lama aku punya kain ni..tp brapa lama aku ambik masa nk lipat kain ni....

betul kan ek.. mana la tau.. tepat

.::CeK LaLa::. said...

@Adha
Ohh.. itu lah dia.. selalu failed exam sebab tu lah.. TAK FAHAM SOALAN!
wakakakakkakakaa... Ok aku bagi betul!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini