October 18, 2010

::ADAM FAHIIM::

Lama tak citer pasal Adik Adam Fahiim.. 
Lepas Adam selesai operate jari aritu, aku dah tak citer perkembangan Adam...
Ini the latest pic of Adik Adam Fahiim..

Skang ke mana-mana Adam kena pakai benda alah kat leher tu.. 
Air rembesan Adam sgt lah merenjis-renjis kluar.. hehhehehe....

Ini jari Adam sebelum di pisahkan...

 Adam selepas pembedahan... Siannn.. kan?

 Ini jari Adam selepas pembedahan.. 
Ini pon, lebih sebulan tangan adam berbalut tau! Sebab nak biar jari Adam betul² elok..
Skang, jari Adam ni kena selalu kakak aku renggang² kan dan selalu suruh Adam hold sumtin utk bagi Adam biasa dengan 'jari baru' dia.. hehhee...
Jari ni, doktor pisahkan dan amik kulit dari perut Adam utk balut dan jadikan kulit jari Adam... Untuk pengetahuan, satu jari hanya boleh buat untuk satu tahun! Maknanya, utk jari² Adam yang lain, kena tunggu turn tahun depan!!
So scaryyyyyyy!! ngilu aku dengar kakak aku citer!!!

Ini Adam yang sekarang!! 
Very the notty boy!! Melasak tak ingattt!!!
Tapi, Adam tetap COMELLLLL dihati Atihhh!!!!


1 comment:

zainab_baniaz said...

salam,

saya sudah membaca cerita tentang Adam. Semoga kakak akak sentiasa tabah menjalani dugaan yang ALLAH berikan.. Mungkin ada hikmah di sebaliknya..

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini