October 16, 2010

::AAAAAKUUUU BUKAN LAH SUPERMAN!!::

Kejadian sehari sebelum kenduri 10/10/10 dan sebelum pergi ke rumah agam itu...
Layan dulu ini budak duaworang main kat Taman Tasik Taiping.
Memang seronok betul sampai takmo balik. Pujuk makan aiskrim baru jalan....





*sori.. kepala kena bagi senget lah sket nooo...*

Itu lah kan.. kalo dah namanya budak LELAKI.....


2 comments:

eynda said...

Dah lama tak tengok papan lungsur macam ni...dulu2 zaman kecik jumpa kat pantai bersih butterworth tu je :-D

.::CeK LaLa::. said...

@Eynda

kak eynda, kita sebut papan lungsur.. tpi dia bukan dari papan, dari simen, batu marmar tu... hehhe.. kat Taman Tasek Taiping, lungsur ni memang dah lama tau.. dari masa Lala kecik2 dulu lagi dah ade... Skang anak2 plak yang main.. heheh!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini