October 15, 2010

::10/10/10::

Ramai yang pilih tarikh ni utk berkahwin-kahwinan atau pon bertunang-tunangan...
Sekalung TAHNIAH buat sahabat-sahabat ku yang dah selamat bertunang pada tarikh tersebut...
Dan tak ketinggalan, buat kakak sepupu ku yang dah selamat melansungkan pernikahannya pada tarikh tersebut jugak...


Yang kami pakat ramai² tido kat Rumah Agam aritu ni, pasal kenduri kakak sepupu aku ni lah...
Kekdah nyer, malas nak ulang alik dari Kampung yang memakan masa hampir sejam jugak..
Itu yang sewa sebijik rumah, duduk ramai².. kan syok!

~hantaran dari pihak perempuan~

~hantaran dari pihak lelaki~
Jgn fedulik dgn budak bantal busuk kat tepi tu...
Dia tu memang.. asal boleh jer.. kat mana-mana pon.. dapat bantal, isap jari!

Menu catering..

-cendol-

-bubur kacang-
Anak² sedara aku jer yg rajin cedok mencedok bubur kacang ni... Sambil cedok, sambil makan...
Termasuklah anak dara aku ni jugak...
Sebelah dia tu, pangkat mak sedara dgn dia.. tapi umur sebaya...

TAHNIAH utk Kak Aini dan Suami (ape tah nama husband dia.. huhu!)
Semoga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat...


*TAKZIAH kepada seluruh ahli keluarga mereka yang terlibat dalam kemalangan ngeri 10/10/10...*





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini