September 12, 2010

::RAYA KE 3::

Ribut tadak, petir tadak,
tiba-tiba letak entry raya ke 3 kan... Ape kes??

Kes tensyen jer niii...
MASIH DI IPOH... RUMAH MERTUA....
belum balik umah mak ai lagi tau!!
GEREMMMMMM!!!

Tapi raya pertama aritu, aku dah balik sekejap ke kampung Trong beraya dgn Mak Abah n adik beradik...
Sempat lah jumpa saudara mara terdekat...
Itu pon memula dia tamo balik tau!
Dia tu sape???
Sape ke lagi kalo bukan En. Lucky aku tuu...
Tapi tah cane, tetibe lak dia suh aku amik bakul susu anak, ajak balik Trong...
hehhehe.. Syonok ai taw!!
Tak sia sia ai jadi ratu air mata 5 tahun berturut-turut tau! hek hek hek!

Balik ke Ipoh balik, petang raya pertama tu.. rushing tau!
Malam tu ade family dinner plak.. kat MP STATION, Ipoh...
Balik dari dinner, pegi karaoke family lak.. kat Tower Ragency..
Karaoke tau malam-malam raya! Kelessss.....

Raya kedua, pegi jenjalan raya umah kawan-kawan si dia tu... (cheyyy! si dia plak tetibe kan...)
Balik beraya, malam tu, yakni malam tadi ade family Bowling plak.. Main kat Ipoh Parade..
Sape menang?? Jgn ler tanya...
Next time tak yah ler panggil 'wakil Penang' ni lagi ehh...

Gambar??
Ade seteng dalam henpon aku..
ade seteng dalam fb pakcik in-law..
Nanti-nanti lah balik sana aku upload kasik masuk gambar..
Ari ni no MOODEY!

Raya ke 3 ni konon2 nak balik sana la balik kan...
Tapi... Yang HADOOOO!!!
bertapa lagi aku kat sini.. SEDIH TAU SHAYEE!! huhuuhu....

Raya ke 3 arini ape program??
Ntah lerr... kata nyer dia tu, nak beraya umah kengkawan dia lagi..
Semalam dah pegi dah... Ari ni katanya nak pegi lagi.. Tatau ler ke mana hala tuju...

Argghhh... Mencik lahhh!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini