September 3, 2010

::LAYAN GAMBAR RAYA::

Jom Layan gambar Raya lama-lama nak?

Raya Tahun 2005...
|
|
|
|
hehehhe.. takde.. tah! tak amik kot...

Raya Tahun 2006
hahahahha!!
Mak buyung! Adek Muhammad dalam perut masa ni... 
Ibu pakai jubah jerr.. nyampah tau!!

Raya Tahun 2007
 Kuning diraja... Ibu melaram sakan.. 
sebab raya tahun lepas ibu jadi mak buyung...
Anak² so comel!! masih kecik-kecik lagi...
Adek.. kuwush awak dulu kan? sekarang???!!
baju budak umo 6 tahun ibu belikan utk awak tau!!


Raya Tahun 2008
Kali pertama berhari raya di rumah sebelah mertua dulu. Selalu nyer, umah mak aku dulu. Tapi tahun tu, ade sikit kelainan. Nak ikut mcm adik beradik ku yang lain jugak. gilir2 beraya umah mertua.
Ade citer nyer.. tapi aku malas nak godek2 entry yang lepas2.. korang rajin, cari lah ek!


Raya Tahun 2009
Blue again??
hahahhahahah!!
Bila dah tengok gambar2 ni baru aku perasan.
raya kami mcm takde perasaan.. biru semedang!!! hahhahaha!!
Ape lah ibu ni.. tak reti cari baju ke haper?
Hadoiiii....

Tapi tahun 2010 tema ape??
Hijoooooo!!!
Cemane gaye baju nyer??
Tungguuuuuuuuu....


1 comment:

makdara TERDIVA said...

nampaknye setiap thn ade penyusutan body..cayalah cek lala..

skrg mesti dah kurus kan??kan??

aku pun x tau la nk kaler ape..mcm nk cari grey..

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini