September 29, 2010

::KEBIZIAN YANG TERLAMPAU!::

Adoi lahhhh....
Banyak cerita aku nak kasik update ni...
tapi aku takde masa laaa....
SERIUS!!
Aku sangat membizi minggu ni...

Isnin ==> Petang =  PERASMIAN KARNIVAL INTERAKSI BERSAMA PELAJAR
= AEROBIK (dalam hujan.. hohohoo)
Malam =BADMINTON

Selasa ==> Petang = BOLA JARING (2 kali main)
Malam = BADMINTON (final)

Rabu ==> Petang = NETBALL (final)
Malam = PERSEMBAHAN & PEYAMPAIAN HADIAH
(Aku now tgh sebok ngetest suara.. depa suh aku nyanyi!! huuuwaaaaaaaaa!!)

Khamis ==>Petang = Paintball (tak terlibat dgn student dah.. ni dgn org lain plak..)

Huhuuuhuuuhuuhu!!
Mana aku tak kata aku bz...
Balik umah, aku tak sempat nak buat apa...
hanyuttttttttttttttt....

Padahal.. kalo ikutkan.. banyak benda aku nak citer...
Pasal dinner Malam Anugerah Sukan...
pasal umah aku kena terjah dengan geng2 rugby yang gagah perkasa...
Pastu pasal reunion sekolah...
Macam-macam lah...
tapi tu sume, korang kena tunggu tau!!
Daaaaaaaaaaaa!!







No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini