September 1, 2010

::GELAK TERGOLEK!::

Salam Rabu u olsss!!!
Hari ni Cek LaLa ceriaaaa... :>

Sebab Cek LaLa baru abes baca buku ini...
hahahaha.. =))
Sesape yang rasa tension, frust tonggeng2, amat digalakkan membaca buku ini...
Sangat lah GELAK!!!

Pertama kali dalam sejarah pembacaan novel aku gelak sampai berair-air mata... Selalu nya, air mata dok kluar time2 feel novel sedih jer kan... Tapi kali ini, air mata KOMFEM kluar gak.. cuma versi gelak ketawa yang tak hengat!!!

Aku sampai kena stop dulu baca.. tutup buku, p amik air semayang!! Tak tahannnnnn!! Tak boleh akuuu haihhh!!! gelak sampai keras2 perut aku!!
Tapi amik air semayang tu, sebab aku nak kena sembahyang subuh lahh.. heheh.. waktu dah nak abis... :p

Rahman : "Aku terima nikahnya Siti Maimun Binti Ibrahim dengan mas kahwin nya tiga puluh rakaat tunai!"

Tok Kadi: "Tiga puluh ringgit! Bukan tiga puluh rakaat. Orang sembahang terawih pon tak sampai tiga puluh rakaat!"


HAHAHA...HIHIHIHIHI...HEHEHEEHE...HUHHUHUHUH!!





2 comments:

Rinna said...

Wahh best nie..nak kena gak cari novel nie.. :)

zainab_baniaz said...

Salam,

Mesti best kan??

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini