September 6, 2010

::ENTRY TAK BERMANFAAT.. JGN BACA!::

Owhhhh....
Cek Lala korang saket kepala ni.... Sakit urat belikat...
Angin dok kluar burrrpp! burrppp!! dari tadi..

Mai keja, tak rupe org bekerja... M.A.L.A.S!
Konsepnya.. ikhlas ke tidak??
Tatauuuuuuu!!!

Hard drive tinggal kat umah. sudahnyer aku takde bahan gambar nak bagi seri blog aku...
Ingat nak tayang kat korang biskut itam aku...
Tapi takde rezeki korang hari ni...
Tengok lah malam karang, kalo broadband aku masih bernyawa, menyala biru.. ku update lah ok!
Kalo tak, aku buat keje yang melambak dalam bilik kebal tu...
- Baju² dah lipat tapi belum packing dlm beg...
- Baju raya, dah basuh, bergantung jer.. iron nyer belom...
- Sluar adik muhammad belom alter lagi... Haduiiii!! Lupa lagi aku nak beli benang ijo!
- eh.. itu jer?
takde lah banyak pon...
hah! yer lah tak banyakkk!!!
Ingat suar baju tu sehelai 2 helai?
koman-koman, aku balik kampung WAJIB bawak 3 bijik beg tau!!!!

Arghhhhhhhhhh!!! Sakit pale niiii...
Esok keje lagi??
Ikhlas ke tidak???
TATAUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini