September 4, 2010

::DARAKU NAN SORANG::

Anak-anak pulak nak enterframe..

Ini lah keje nyer kalo balik sekolah...
Cepat jer dia amik remote tv pasang citer karton...
Selalunya aku amik dia dari sekolah, bawak balik umah dulu. bagi makan, salinkan baju, then pukul 2 aku masuk balik keje, baru aku antar dia p umah pengasuh. Kiranya, masa dia di umah pengasuh hanya petang jer.
Anak dara aku ni, memang sangat pot pet mengalahkan ibu dia. Ikut sapa pon aku taktau. Kadang tu, ape yang aku bebelkan kat dorang, itu lah yang dia akan ulang balik kat aku, kalo dia marah2kan aku.

Dina ni ade masalah dari segi PEMAHAMAN...
Dia susah nak faham ape yang kita cakapkan kat dia. Kita cerita lain, dia faham kot lain. Pastu kalo bercakap, susunan ayat dia sangatlah tunggang tebalik. Kalo ape yang aku cakap, memang payah dia nak ikut. Tapi kalo ape yang cikgu cakap, memang dia akan ikut dan igt pastu citerkan kat aku balik ape yang cikgu dia cakapkan. Padahal, ape yang aku cakap adalah benda yang sama. Cuma penyampaian yang berbeza. Tapi aku tak kesah. Kalo benda yang betul, aku selalu akan menangkan dia. Tapi kalo benda tak betul, aku akan lawan dan bagi dia faham. hehehhe... teruk! dgn anak pon nak bergaduh!

Dina skang dah pandai tukar2 canel. Kiranya, cenel karton dari 611 sampai 616 tu sume dia dah hafal dah. Dulu dia cuma tau cenel 613 jer. Nak tekan pon tatau, asek lah aku yang dok kena tekan... Tapi skang takde lagi. Sume dia dah tahu tekan sendiri. Nak tukar audio dari BI ke BM pon dia dah pandai. Padahal dia bukan reti membaca pon lagi. Rumah aku ni kan pakai astro beyond. Jadi remote pon lain sket dari remote astro biasa. Itu pon sume dia dah reti tau! Dia cuma minta aku ajarkan cemane nak tekan jer. Pastu bila dah pandai, sume dia buat sendiri. Sampai aku nak tgk citer kat cenel lain pon dah takde peluang. Kena rebut remote, pastu sorokkan. Skang sume canel karton tu dia layan... Tapi si adik tetap lagi nak tgk phdc jer.. ape ke lagi.. bergaduh lahhhh... sebab kakak jer yang pandai tekan. Adik tak reti lagi...

Oh.. 
balik kampung cuti lama itu ari, si kakak dah tebuk subang...
Dia yang beria nak pakai subang.. Siap request nak subang gantung2 panjang lagi tau!!
Aku pon tak pakai subang, cemane lah dia leh reti subang gantung panjang2.. hehehhe
Kesah tebuk subang ni, meraung tak hengat dalam kedai ok!!!
bikin malu ajahhh!!!
Memula ok jer, bila dah kena tembak sebelah telinga, dia sudah rasa sakit... ape lagi... MERAUNG bikin onarrr!!! Sudah nyer aku terpaksa pegang kepala dia nak tembak lagi sebelah telinga sebab dia dah surrender tamau pakai subang dah!!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini