September 7, 2010

::DAH CUTI DAAAA..::

Udah udah ler feeling sedih....
Nak buat cane... ikut lah giliran kamu yong oiii!!
Yer lah koranggg....
Aku nak balik dah ni...
Kalo kerajinan ku berleluasa di Ipoh.. 
Akan ku update kan cerita ape2 yang patut...
Kalo takde tu.. korang hadap lah kad raya aku kat atas tu...
Ulang tayang patratuslimaplohnam kali pon takpe...

Aku nak balik dulu ni geng!!!
Oppss!
Sesape yang ade tertinggal bread maker dalam keta aku...
Harap maklum lah kalo aku dah rasmi dulu barang 2,3 adunan donut...
KAH KAH KAH KAH KAH!!!


SELAMAT BERCUTI SEMUA...
SELAMAT PULANG...
SELAMAT HARI RAYA.....
SELAMAT LAH SEGALANYA.....

AMIN.... eh.. tetibe amin lak!


1 comment:

makcikrehan said...

kenjis tau kooo! hahahahah.
selamat hari raya ila. drive safely ekk. :))

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini