September 7, 2010

::ANAK² KITA YG SGT PRIHATIN::

Aku penah baca Blog Zalia, yang anak dia si Khaleef yang bijak tu sama kan Mummy nyer dengan si itu- entry disini...

Dalam blog Makcik Rehan pon ada jugak anak dia Si Aishah yg cumel tu menyamakan Mama nyer dengan si polan - entry disini atau entry yang ini

Tapi opsss!!!! 
Jangan klik lagi blog dorang.. baca dulu kat sini bagi abis.. kang baru klik nak tgk ape yerr....
Anak² dorang tu mcm berjanji jer kan... Macam tahu-tahu jer mak2 depa tu kawan baik...

Tapi...
Anak² aku pon tak kurang hebat nyer...
menyamakan ibu dorang ni dengan seseorang...
tapi 'orang' ni agak berhemah sket la dari si polan dan si polan yang disamakan oleh anak² makcik duorang kat atas tu... hehheheh...
Aku mcm tak sampai hati jer nak bagitau terang²...
Kalo korang nak tahu, nanti pegi lah klik link² kat atas tu..
Gigih ok aku menggodek entry depa duorang!!

Ape yang anak² aku samakan Ibu dorang ni?
Ini lah maknosia nyer...
Kak Ros si Upin Ipin tu...

bila tengokkan gambar...
Wahhhh.. baik betul anak² aku ni kan...
Samakan aku dengan Kak Ros... Yang cantik.. yang kurus....
kembang kempis idong aku bila membayangkan comel nyer si kak ros tu...
Tapi...
dorang samakan aku dengan kak ros ni, bukan sebab cantik...
jauh panggang lagi kalo sebab kurus...
tapi.. sebab...
|
|
|
|
|
|
|
|
|

GARANGGGGGGG!!!!
"ibu garang mcm kak ros!!!"
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
"adik lari adikkkkkk!! ibu nak pukul kitaaaaaaaaaaa!!!"



1 comment:

makdara TERDIVA said...

hahahahaha..aku tak dpt bayangkan 2 bradik tu lari lintang pukang time kena kejar dgn ibu dia..

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini