August 5, 2010

::TERUK BENAR AKU NI!::

Pagi tadi aku ok... Walaupon sengal2 kat pinggang sikit jer...
Tapi petang ni aku dan worst!!!
Separuh badan aku start pinggang sampai bawah, rasa mcm nak tercabut!!!!
SAKITTTTT!!!!

Pastu mula lah aku melalut mcm-mcm...
dah la dengan ade kelas.. nasib baik ade tutor cover aku....
Aku memang duduk dalam bilik jer ni...
Tak daya dah nak meronda tgk ape student2 kat luar tu buat...
Mesti budak2 tu seronok aku jadi 'pendiam' ari ni..
Mana tak nyer, technician paling garang jadi 'diam'..
tak banyak cakap, tak berleter kat dorang, tak pot pet pot pet...

Adoiiiiiiiii!!!! Sakitttttttttttt!!!!

Tapi aku teringin nak makan kek coklat...
harus ke balik ni aku backing2?
Barang2 sume cukup... 
cuma tahap kemalasan aku masih dalam keadaan kritikal...
dengan sakit sume ni, boleh ke kek aku nak menjadi?
Kang dok merengus jer manjang, kek pon bentan!!!
Dah mengamuk pulakkkkkk...
Itu lah kamu Cek LaLa....

3 comments:

Kmieja said...

ila...period ka? gie lag ngurut....

makdara TERDIVA said...

uit!! sakit2 bawak2 la rehat ciklala..

kek tu bila2 bole buat..
x pun ko beli jer kt kedai..haha!

tk cre lalink

adha said...

sakan ko nk ngamuk ek..

kek kolat kalau bantat .. ko ambik eskrem vanila, makn ngan kek bantat ko tu.. pas tu ko feeling2 makan brownies with vanilla eskrem..

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini