August 27, 2010

::SIARAN LANSUNG::

Salam Nuzul Al-Quran...
Saya bersiaran dari Ipoh, di umah MIL...

Selamat bercuti kepada yang bercuti hari ni... Ade plan nak kemana-mana ke?
Nak shoping raya sudah tentu khennssss?? hihihihi....
Ade yang keje ari ni??
alolololololooo.. keciannnn!! hehehhe..
keje lek lok ehh... jgn monteng2 tau!

Semalam kan.. aku hampir2 demam tau!
 Sume simptom2 demam tu dah ade. Sampai badan aku mengigil kesejukan...
dengan tekak perit, sendi2 abis lenguh2...
dok dalam keta, sangat lah tak selesa!!
Sampai kat hentian bukit gantang, kami benti untuk berbuka. Makan dalam keta jer. Ujan. nasib baik sebelum tu aku dah suh Lucky aku singgah Param beli ape2 yg senang di makan. Tau ape yang dibeli? Kueh jerr!!! hehehe.. Jadi lah.. rezeki..
Dari umh, aku dah buat air milo, letak dlm flask. Sedap nyer lah minum milo panas2 dlm sejuk2 mcm tu.. Usai makan, aku terus telan penadol active fast!
Aku memang BENCI sakit!! Aku tak suka kalo badan aku sakit!

Tapi yang pelik nyer, dlm 'mcm nak demam' tu, sampai umah MIL, aku melantak nasi pulok!!! hehehehe... aci tak?
Dan ari ni, alhamdulillah.. saya dah sehat... *tapi belum mandi! yarkks!!*

Selamat Bercuti Sume!!!





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini