August 10, 2010

::SELAMAT BERPUASA::

Tahu tak korang, pada puasa tahun lepas aku sangat teringin nak makan benda alah ni.
'Chocodate'
SERIUSS!!!
Aku memang sangat sangat teringin nak makan kurma coklat ni.
Tapi sebab aku ni ala ala kedekuittt, maka aku tidak membeli sebab harga nya agak mahal berbanding kurma² Yusof Taiyub yang lain.
Tapi pada tahun ni, Allah swt telah memberi rezeki ini untuk aku dan family.
Alhamdulillah, aku dapat chocodate ni dari kenalan yang sangat bermurah hati. Bukan satu, malah 2! Terima kasih buat yang memberi. Semoga kalian dimurahkan rezeki di bulan yang mulia ini.
Rasanya?
sedap!!!
Kurma berbijikan buah badam yang rangup dan disaluti coklat enak!
Jangan lupa beli.. jangan jadi keduittt mcm aku!! hahahahahha!!!

SELAMAT BERPUASA UNTUK SEMUA UMAT ISLAM DISELURUH DUNIA!!!

3 comments:

kmieja said...

kurma coklat nie sedap....adik aku ada beli masa dia balik dari Lubnan dulu....:)

Nieza Ishak said...

mana nak dapat ila ????

syedap la pulak aku nengok.
ada kedai online tak?

.::CeK LaLa::. said...

MIeja: sedap kan? anak2 aku pon suka..

Nieza: rasa nya kat pasar raya ade kot. Sebab kurma pak yusof tayub ni kan dah semakin femes skang...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini