August 28, 2010

::MY KIDDO::

*entry berjadual*

bebudak berdua ni, skang ni memang senang sgt kalo nak tido malam... sebelum pukul 11 mesti 2,2 dah belayar kelaut... ikut suka depa jerlah mana dan nak tido... Tapi selalu nyer memang depan tv lah.. Tv yang tengok depa...
Aku saspek, kat umh pengasuh dorang ni memang banyak main, so bila balik umah.. main lagi... makan plak tak banyak.. asek nyer lah membotol jer... tapi badan si budak mamat tetap montel seperti ibunya...

Bila aku tengok bebudak berdua ni tido kan,
rasa sayuuuuuu sangat.. kesiannnn sgt....
itu lah kan... mcm mana lah maknosia durjana yang dok buang2 anak tu??
Akal fikiran letak kat mana agak nyer...
Aku memang tak boleh tgk gambar2 yang bayi kena buang tu.. COMFIRM aku akan merembes!! Maknosia² mcm tu patutnya kena sula! pastu mayat dorang buang jugak mcm mana dorang buat kat baby² tu sume... eeeeeeeeeee.... emo nih! emo!





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini