August 16, 2010

::MENU BERBUKA WEEKEND::

Susulan entry berbuka hari ke 3,
Jala yg dibeli dari 6 tinggal 3, terpaksa aku topup kan...
gigih lah pulak aku balik menjala pulak...
Takut kang tak cukup.. Tak sangka plak anak2 aku tu suka makan roti jala ni...


Jala yang dlm perlbagai bentuk dan rupa...

Tapi untuk esok nyer (sabtu), aku up lagi...
Tepung ade lebih lagi, aku menjala lagi utk hari sabtu...
2 hari berturut-turut aku menjala ok!
sangat rajin...

Lawan dia, kari ayam.
Hanya kari ayam ini saja sebagai pembuka selera pada hari sabtu tu.
Seriusss!! Aku penat!!
Penat dok jahit langsir.. hehhe.. pastu betis aku jadi tegang..
Nak masak lelain dah no mood! no mood!
kari ayam sudah... sama sayur kobis...
Ok jalannnn...

Jala hari sabtu, rupa agak bermaruah.. 
cuma duduk nyer tak bape nak susun...
Ahhh.. layan kan jer lahhh...
|
|
|
Menu berbuka ahad,
Takde!
Beli jer kat param. Sebab 2 hari berturut-turut aku sebok jahit langsir...
Nak masak dah fenattt!!
Lagipon org yang makan tak ramai mana.. Jadi beli jer jalan penyelesaian...
Menu hasil tangan, cuma ini..
Cucur udang BP HIGH... (terlebih garam. Org ade high BP, harus kena check on the spot!)
Tapi tetap kehabisan.. sebab cucur udang ni adalah cucur tradisi fav seisi keluarga...
Kalo sape yg tak reti makan, syOhhh!! syOhhhh!! kluar kau dari siniiii...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini