August 13, 2010

::MENU BERBUKA 3 HARI PUASA::


# Ayam masak kicap (beli)
# Kerabu taugeh (beli)
# Popia goreng (beli; 3=singgit)
# Roti Jala (beli;6=2hinggit)
# Kari Ayam (kuah roti jala;beli jugak)

Tapi roti jala tu dah kena cukai belum sampai umah lagi...
Dari 6 dah tinggal 3.
balik umah, terkocoh-kocoh, menjala pulak kat umah..
Kari ayam tu mcm tak cukup.. 
Tapi takpe lah. aku tabar jala 6 ketul dlm pelbagai bentuk dan rupa..
(nantikan entry rupa jala itu minggu depan. Cabel hp tak bwak balik..)

Yo Yo Ooo jer kann!!? hehehhe!

SELAMAT BERBUKA UTK SEMUA....

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini