August 24, 2010

::MASAK MASAK BULAN POSA::

Setelah jemu makan masakan di PaRam...
Semalam adalah hari mengigih aku masak...
Yer!!!
Semalam adalah 1st time dalam bulan posa ini tahun, aku masak utk berbuka.
eh tipuuu!!! 
Hari minggu petama posa aku dah masak!
Ni ku maksudkan time keje laa.. ini lah 1st time aku masak utk berbuka...
Sebab tetibe aku teringat nak makan nasi lemak...
Roger kat my Lucky.. 
jawapan dia.. 'hmm..'
sokay la kannn....

Kluar opis, 5.30.. tok tek tok tek.. amik bebudak... bla.. blaa.. singgah kedai beli ikan bilis, sampai umah, sinsing baju, tgk jam pukul 6...
pakai apron.. zassss.. zup! zap! zup! zap!
pukul 7 dah SIAPP!!!

- Nasi lemak (gambar nehi!)

- Sambal tumis ikan bilis

 - Telo dadar (yg dah dicatu dek bebudak tu)

- lain-lain menu tambahan yang dipanaskan semula.
 -bergedil 4 ketul (beli)
- lebihan ikan pekasam berbuka hari ahad
- sardin roll (lebihan berbuka hari ahad. belum digoreng)
- sambal tumis udang (lebihan hari ahad. Dipanaskan semula)
- Ikan gherut² masak asam (lebihan hari ahad, dipanaskan semula)
- Ulam timun

Juadah kami semalam. Alhamdulillah.. rezeki...


*maaf lahh... pakai camera hp bodo jer.. gambar pon gulap gulita...*



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini