August 20, 2010

::MAKCIK PINKY::

Hai!!
Saya bukan Makcik seperti yang ibu saya cakap tu. 
Ibu saya tu jeles sebenar nyer.. Sebab sekarang saya lebih cantik dari dia.
Auntie² sume nak tahu, saya dah kopak kan duit ibu saya.. hehehe.. 
Saya minta ibu saya beli kan cermin mata pink tuuuu... 
cantekkkk... ade gambar princess lagi tauu!!!

Mula-mula ibu saya tak nak beli tau!
Tapi saya nak jugak!!
Saya duduk berdiri kat tempat cermin mata tu.
Lepas tu, papa yang amik kan...
Tapi ibu yang bayar... hehehhe.. padan muka ibu!!
Ibu saya tu garang sangat tau!!
Pastu dah la kedekut!!
Saya nak beli ape, sume ibu tak bagi!!
Ibu cakap, ibu takde duit. Tapi saya selalu tgk ibu pakai mekap.
Ibu ade duit lah tu kannn!!! sebab ibu beli mekap...

nak tgk gambar saya lagi tak?
hah... comel tak saya buat senyum kepit?
Ibu yang suruh senyum mcm tu...
ibu kata, jangan senyum bagi nampak gigi arnab tu.. tak cantek.. ibu kata...
Saya ade gigi arnab ke??
Gigi arnab tu besar.. gigi saya kecik... Ape lah ibu ni kan!!!

 Ini adik saya.. Nama dia Mamat Shah Dawish..
Adik saya ni dah gemuk tau!
Berat dia dah sama dengan berat saya... 18kg!
Ibu cakap, adik dah naik sekilo... Saya tak naik ape2...
Adik ni kann.. Saya tak suka la adik besar ni!!!
Saya nak adik baby!!
Saya cakap dekat ibu nak adik baby...
Tapi ibu suruh saya cakap dekat papa.. 
Papa pulak tak nak... papa asek asek diam jer...
Saya tak nak adik baby dekat papa.. Saya nak dekat ibu jer..
Ibu boleh bagi adik baby.. Papa tak boleh!!
tapi saya nak adik baby jugak!!

Auntie² sume...
Saya suka kaler pink tau!
Papa cakap, nama saya Dina tu maksud dia Pink..
Betu ke Pa??
Papa ni memandai jer tauu.. hihi hihi...
Ok lah.. ibu dah jeling² saya...
Ibu cakap.. "Kakak!!! Ape yang kamu dok auta tu hahhh!!"
Auta tu ape??
Unta saya tau laa.. Camel kan??
heheheh..
Ok auntie sume.. Baiiiiiiii!!!







1 comment:

makcikrehan said...

mamat dah 18 kilo? hebat! ingatkan anak aku yg 17 kilo tu yang gumuk sekali. hehehe tapi adatlah hero kan.. body mantop baru masyuk! hehehe

p/s : aku tgok gambo dina pakai pink nih tetiba teringat kat emak sharudin youtube! kahkahkahkah...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini