August 17, 2010

::KERANA PULUT BADAN KU LEMAU::

Ohh.. saya takde entry lagi ari ni...
semalam sampai 3!
ari ni kedaung...

Tak tau la napa ari ni aku sgt sgt lemau..
selemau biskut patsegi kena cicah dgn ayaq kupi..
mcm tu lah lemau nyer aku dikala ini..
Tapi masalah ini bukan baru terjadi.
Tapi telah bermula sejak malam tadi.. selepas kami berbuka puasa...

Aku yakin.. sebab aku berbuka dengan 3 ketul pulut panggang, aku telah jadi seperti ini...
lemah, lemau, longlai, lungu, langau, lalat...
aduhaiiiii.... hapah satu pon aku tak buat ari ni tau!!!

Ape kaitan kelemauan aku dengan 3 ketul pulut panggang itu??
errmm.. tah lahh.. tapi pada firasat aku, sebab itu lah kot...
P . U . L . U . T
pulut kan boleh melemahkan sistem tubuh badan maknosia...
eh betul ke??
hihihi.. tah! aku main taram jer...

ohh tidakkkkkkkkkk!!
ape aku yg sedang aku lakukannnnnnnnnnn!!!
Ini entry yang tidak bermanfaat telah aku saji kan utk kalian..
Maaf yerr...
aku betul2 takde nyawa ari ni...

*tlg klik iklan yg keluar.. plis..plis..plis...*

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini