August 13, 2010

::GAMBAR POMPUAN GEMUK MAIN NETBALL::

Sila rujuk entri sangat penat ni...
Sape nak tgk pompuan gemuk main netball?
Dia tu perasan mcm la dia tu kuruih sangat!
Tak sedaq diri berat 72kg, ada ati nak lompat2 mcm org laen...
Berlari sikit dah semput.. lompat sikit dah mengah...
sepuluh tapak berlari, satu padang bergegarannnn... gegeggegegegge!!
Last².. balik umh, mengangkang mengalahkan org penat buat keja krontraktor!!!!


Lepak-lepak dulu sebelum start. Mai pukul 9.. makan-makan.. lepak-lepak.. sembang-sembang.. Mana tak, game start pukul 2 petang. Mahu tak hangit punggung dok tunggu?

Yg mana lagi comey? yg belakang ke yg depan? hihihi!
tgk! aku bukan blh tgk budak2 comey ni.. gerammmm!! mmpphhh!!!
aktiviti sangat heaven seblm start game! bonts terpaksa kena tapis, sebab sgt big big boom!



Game kami start pukul 2.20 petang. Sekonyong konyong lah kami kami turun padang warming up sket². tadi dah melantak tak hengat!! baring.. tido.. lepak.. lemau dah badan...
nampak saya di mana? poyorss jerr lebih tu.. padahal!!!

Hah! tgk.. belom ape, pompuan tu dah tonggeng2 dah.. haduiii...
lari! lari! lari! adoiii lah.. berat nyer bonts aku niii!!!

hummpphhh!! huumpphhh!! minta nyawaaaaa!!

geduk! geduk! geduk!! padang itu bergegarann..

huhu!!!
Nasib baik dorang takde amik gambar aku sewaktu sedang berhempas pulas mengejar bola, melompat sana sini.. bergoyangan segala aset... dan paling tragis, jatuh terduduk!! ADUHHHH!!!

Thanks pada yang mengambil gambar.. ai colek gambar2 ni kat fb u... hehheheh...


1 comment:

makdara TERDIVA said...

ala..bukannye gemok sgt pun..baru 72 kg..

okla tu ko ade gak main2 netball..aku ni langsung takde..harapkan turun naek tangga tu la eksesais aku hari2..

sebab tu tak kurus2..kaki jer yg kurus..

haha!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini