August 20, 2010

::DOA UTK MUHAMMAD ADAM FAHIIM::

Ingat tak lagi cerita pasal Anak Sedara aku yang istimewa tu?
Si Adam Fahiim yang comel tu...

Hari ni Adam jalani pembedahan utk pisahkan jari² tangan Adam yang bercantum tu.
Doktor akan amik kulit dari paha Adam utk tutup kulit jari dia nanti.
InsyaAllah.. Adam pasti selamat!! Adam kan kuattt!!
Dah banyak kali operation ni ditangguhkan...
Adam demam lah.. Adam selsema lah.. Ade hal lah.. Macam-macam Allah nak uji.
Tapi hari ni, InsyaAllah.. pembedahan tu akan berjalan dengan lancar...
Sama-sama kita doakan semoga Adam Fahiim selamat.

:GAMBAR ADAM YANG TERBARU DAH BOLEH BERLARI DAH HAH!:




2 comments:

Mak Su said...

aminn, insyallah

Nieza Ishak said...

aminnn ..
insyaallah semua selamat ..

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini