July 26, 2010

::OH..::

Hari ni aku betul2 kemandoman...
Nak buat entry tatau nak citer ape...
Padahal, hari minggu aku terisi dengan perut kenyang di kampung...
Asyek makannnnnnnnn jer keje nyerr!!
Balik umh kelam kelibut naik penimbang... Nasib baik penimbang tu tak leh cakap, kalo dak mesti dia akan luarkan bunyik.. "URRKKHHH!!!" sebab tetibe jer ade muatan terlebih berat naik atas badan dia.. kih kih kih..
Balik kampung, mak abah buat kenduri arwah sket... masak sendiri.. masakan kampung... Dalam banyak2 menu, sup tulang paling laris.. sampai kami adik beradik ni takut kami tak sempat nak makan sup tulang yang mavvless tu... Siap adjust letak sikit2 jer yang mana dok ulang antar mangkuk suh topup!  (dengki kan kami?) -gambar yilekkk!!!-
Takde sape nak snap2 gambo.. sume org bizi... kenduri arwah jer, tapi siap naik khemah sebijik!! Aku dgn Lucky amik kontrak basuh pinggan...

Abis kenduri... layan sembang² sampai ke petang.. Petang, agenda nak pegi hospital melawat makcik yang kena admit malam semalam... Depa jer p.. aku tak p, sebab petang tu si mamat parang tumpul tu baru tido.. Kalo dikejutkan haruslah mengamuk... Sesambil si kecik tu tido, aku pon kemas la ape2 yang patut dalam umh tu... Lewat petang si mamat bangun (kakak dah ikut Opah), Lucky ajak aku p klinik.. Bawak la p klinik... Balik dari klinik, makan plak kat kedai...

Owhhh!! entry aku benar2 takde nilai...
ohhhhh!! tolonggggggggggg!!

ok!
SHUT DOWN!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini