July 23, 2010

::MAKCIK YOUTUBE::

Memperkenalkan, "Mak YouTube".
Inilah sebabnya mengapa anda tak patut ajar mak anda bagaimana nak guna YouTube.

http://malaysia.youthsays.com/ceklala/makyoutube

Memang aku gelak besar tgk muka makcik ni.. Kelakor abisss!!
Konfident jerr... bercakap gigi tak bukak lak tuhhh!!
Adoiiiii!!!!

Sib baik lah mak aku tak reti mende mende alah ni....
Kalo tidak... urut dada jer lah Hajah Rodziah tu tgk kelaku anak nyer sorang ni!!

keh keh keh!!

Klik Korang!! BEST GILAKKKK!!!

1 comment:

makdara TERDIVA said...

aku malas nak bukak utiub-itiup ni..sbb line strimik kat cni mcm siput ba** huh!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini