July 12, 2010

::KESAH INI MALAM::

Today ai posa...
Bukak posa sama laksa sama kueh...
Sesambil tunggu waktu nak berbuka, sempat aku masak utk dinner skali...
Sardin tumis cap tin, ikan pekasam goreng bawang dgn cili api, kailan tumis sos ikan (kes xde ikan masin)..
Ok siap!!
Selesai bukak posa, selesai jugak memasak...
Anak2 dah aku umpan awal2 dengan laksa...
So, diam lah mereka setelah kekenyangan...
Si adik, abis laksa.. tgk katon.. minta susu plak...
Abis susu, diam-diam dah lenaa...
memang itu lah peel dia sejak2 tuko pengasuh baru ni...
Balik umah, dah letih baru nak tido.. Kadang tu, time aku nak p amik, tgk dia masih tido.
kata pengasuh, dia baru tido.. tak tido dari siang.. ralit main.. tgk tv!
Kakak pon kadang2 mcm tu jugak... 
tak kesah lah..janji dorang seronok dengan pengasuh baru...

Apak nyer mana?
hurrmmm.. dah leboh ke langit ke tujuh dah aku rasa...
Tido mcm orang fingsan!!!
Tak sedo2!! kejut suh bangun mandi pon, takde reaksi...
Itu kes tengok bola pagi tadi, then tak tido terus...
Aku yang tak bagi dia tido..
kalo dia tido, harus lah hanyuttt.. dah la ari ni ade lawatan dari Akreditasi luar...
Balik keje tadi, aku sampai umah, tgk2 dia dah hanyut ke lautan dulu dah...

Now, like father like son!
2 orang Hero umah ni dah tido.. 
tinggal lah 2 heroin ni dok layan diri sendiri...
kakak dari tadi dengan bahagia layan fav cenel.. 
mentang2 lah dah pandai tekan remot sendiri dah skang.. nak bukak cenel ape, sume dah tau...
Ibu memang dah tak boleh nak main Ta Ya Pa Wau lagi dah..
Nasib baik Bodben ibu sangat baik ini malam.. 
boleh layan blog...
hehehehhe.....

erkkk... Lapar laaa... 
laksa tak cukup kenyang... Ikan pekasam seperti memanggil-manggil jerr....
hehehhehe.... So??
makan nasi? pukul 9.30?
Ade aku kesahhhh??

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini