July 12, 2010

::FREE GIFT CONTACT LENS::

Balik dari sukan-sukan ari tu, ade la surat ni terselit kat celah-celah pagar umh.. (kes umah takde peti pos).. Tapi nasib la posmen berwibawa tu ingat nombor umah aku.. hehehhe...
Aku tgk muka depan sampul ni pon aku dah tak faham mende.. 
Dalam kepala memang dok ingat flyer-flyer yang tah haper-haper tu jer lah..
Skali raba-raba.. tekan tekan kat dalam dia mcm ade sumtin yang keras-keras gitu...
[errkk... stetmen apakah?]
Bukak sampul surat tu, skali tgk... huk alohhh...
Baca sampai 4 kali baca baru faham... 
Baru ku ingat.. aku ade masuk contest pasal contact lens jenama freshlook ni.. Masa tu kalo tak silap aku, iklan kat nuffnang.. saje lah aku klik n try.. bukan susah pon.. sebab aku memang sejak awal pembabitan dalam pemakaian contact lens ni, aku pilih freshlook.. sbb very softly aku rasa...
yang keras² aku cakap tu, benda alah ni laa.. free gift dia kasik.. walaupon aku rasa, ade yang aku teka dalam contest tu salah! hehehhee.. Ini daily lens.. which is pakai seharian then buang.. so, aku kena pilih hari² yang bertuah utk aku pakai.. Sebab kat umh lens aku masih ada yg belom pakai... ini sebagai bukti! kah kah kah!
Memula aku igt lens ni kaler pepel.. sbb dia ade ring yg kaler pepel.. Rupanya.. bila dah pakai, dia buatkan mata aku jadi besar n nampak lebih itam... SEE!!
*Gambar p kenduri tawen minggu lepas.. hik hik hik*

3 comments:

mrs.ecam said...

waaaaaaaa jadik itam n besar ek...lawo...lawo...tp aku x pki lens...x gheti...takot...huuuuu

makdara TERDIVA said...

fewittt..
ko pegi tgk org kawin ke??

ko yg nak kawin???

lalalallala..


tp cantik

nnti aku usahakan pasal contest mata cantik tu..sebab mata i tak cantikkk..huwaaaaa!!!

mieja said...

cantek...kaler itam..

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini