June 12, 2010

::UNTUK TAHUN KE 5::

Tahun 2004 (baru² kawen) aku pegi UKM, Bangi...
2005 & 2006 aku tak p mana2 sebab preggy...
Tahun 2007 aku p UNIMAP, Perlis..
2008 yang aku p UNIMAS, Serawak....
Pastu Tahun lepas aku pegi Terengganu ...
dan tahun ni, USM plak yang jadi tuan rumah utk Sukan Staf (SUKUM 35)
Dan aku terpilih lagi...

Sukan seperti biasa yang aku masuk...
Tenpin Bowling
Dan tahun ni ade acara sukan yang baru...
Paintball!
Aku masuk gak.. Tapi acara ni hanya sebagai acara persembahan jer..
Jadi takde lah termasuk dalam kutipan pingat...

So, U olss...
Bermula 12hb ni.. sampai lah 26 Jun...
Aku tak masuk keje lah...
Blog?
hurmmm.. kalo aku ada tenaga nak bukak lappy, akan aku usaha utk tatapan kalian ok!
Tapi, Kalo u ols nak tengok kutipan pingat masa berlansung nyer SUKUM tu nanti, boleh tengok di SINI
Cheerss!!
Daaaaaaa!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini