June 10, 2010

::3 HARI 2 MALAM (part7)::

Ok.. 
entry terakhir utk cuti 3H2M... hehehhe....
Keluar dari jambatan pulau pinang, kami ke Kuala Juru, sebab nak makan nasi ketam.
Dah order siap² dah sebelum sampai. Tokey kedai tu ckp, kedai dia bukak pukul 2 ptg. Sebab dia nak pi kenduri dulu. So, takpe.. kami pon drive lah sentimental.
Sampai jer kat kedai tu, tgk keta dah berderet,
tgk jam.. baru 2,3 minit lepas pukul 2... hamboi!! ada lagi org yang lebih TERUJA dari kami rupa nya...

Ini kedai nya.. Memang melatop!! Memang Femes kat sini!
Ketam sebelum di 'ngap'
Masa ni memang kami sume sampai dalam keadaan kelaparan yang teramat sangat. Perut berlumba-lumba mengeluarkan bunyi.


Ok nasik dah sampai.. kasi penuh pinggan dulu dgn nasi..
grrrr.. sangat melapar masa ni..

WaaaaaaAAAA!!!
Ketammmm.... bergunung... dgn kuah sambal yang hampir kluar... menggamit satu perasaan yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata....

Udang sederhana besar.. masak cili jugak... tetap menjadi jejesan air liyur walupon rupa paras masakan itu tidak kah berapa menggamit rasa...

Ikan siakap (rasa nyer lah!) bakar.. bersambal... isi ikan yang dibakar tidak terlalu masak dan tidak terkurang masak.. Well Done!! sangat menyelerakan... dengan ditambah air asam yang tiada tolok bandingannya...

Perasaan tak keruan bila dah mula makan... Bismillah...

Tak pandang kiri kanan.. tak toleh belakang dah.. Dah tak tahu sapa yang lalu belakang.. Geng2 sebelah meja kami tu, penuh satu meja... Bukan geng kami.. tak kenal pon... Tapi dorang dah abis dulu dah.. kami tak abis2 lagi.. Dorang siap bawak sepinggan ketam yang tak abis utk dibungkus!!! Rugi nyer mereka ituu.. cer semawa kami disebelah ini... haruslah menadah tangan yang belemuih....
Kami???
ketam semakin menyusut... udang dah abes kaut... ikan bakar tinggal tulang...
Mcm tak cukup jer... hehehehhe...

Ok.. seterusnya...
Wajah-wajah reaksi mereka-mereka yang sangat 'menghayati'.. 'menikmati'.. dan merasai kesedapan yang jarang-jarang skali dapat...






Dan diakhiri dengan wanita separa sedar ini...
"ohh nikmatttt...."


Bajet makan kat situ adalah RM300!!!
Terkejut??
yerr.. kami amik 2 set hidangan...
dalam set tu ade;
#Nasi putih (boleh tambah kalo tak cukup)
#ketam masak sambal
#udang goreng daun kari
#Ikan bakar dengan air asam
#sayur campur seafood
#Air 1 jug (boleh pilih nak air apa pon. juga boleh tambah bapa kali nak tambah air pon)

puas hati tak??
SANGATTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini