May 17, 2010

::SUSULAN ENTRY PAGI LIMUN::

SEBELUM...

SELEPAS...

nampak jer mcm sikit kan?? 
Tapi tak tgk ke bape banyak layer yang ada tu??
Sakit pinggang i okey!
Itu ai tak snap snap baju kecik², suar kecik² taw!! SETENGAH BAKUL SAIZ L ok!!!
Fingsannn!!

Tapi benda² ni sume takkan abis, dok ulang alik situ lahh...
Ini sebakul udah menunggu, hasil dari khamis sampai ahad lepas...
Aku bukan basuh baju hari²...
Aku basuh, seminggu 3 kali jaa... 
Baju ari isnin sampai rabu, basuh ari rabu....
Baju Khamis sampai jumaat, basuh jumaat atau sabtu... 
pastu baju ari minggu, basuh ari isnin... Itu jer lah...
Tu pon kenkadang, baju anak² basuh ari lain.. baju² mak pak, basuh ari lain..
Kalo aku ade netball atau apak nyer main badminton petang², haruslah baju² tu dibasuh pada setiap hari.. Kalo dicampur gaul dan dilonggokkan, WAJIB berbau kepam!!
Bila dah membasuh (SANGAT RAJIN), mensidai (RAJIN SIKIT), 
Dan part nak melipat tulahhhh!!! (SANGATTTTTTTTTTTT TAK RAJIN!)
BENCINTAAA!!!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini