May 14, 2010

::NAKED CARWASH::

Gambar tahun bila tah!
tengah² aku dok buat clean up folder, terjumpa la plak pic ni..
rasa nya belom penah aku pamerkan ke seluruh negara... wakakakkaka!

Beria suh aku pasangkan kolam mandi plastik tu... "nak mandi tolammmm!!!"
Last..last.. kolam kemana, mandi kemana... benda yang org tak suruh, yang dia buat!!!

Sikit punya baik posing!!!
kalah laaaa awek² carwash yang seksi-seksi tuu... 
YANG NI LAAAAAAAAGI SEKSAAAA!!! 
NAKED terus okeyyy!! DASYATTT!!!



Sib baik anak lelaki kan.. kalo anak pompuan yang bolen mcm ni, harus lah kontrovesi nanti gambo anak aku!!!


*alamak!!! plat keta aku nampak laaa...  abis laa, nanti paparazi berebut nak amik gambo cek lala...*
WAKAKAKAKAKAKKAKAKa!!!

5 comments:

noy said...

BABE...Careful simpan gmbar nude.u know lah nowadays wif phaedophiliacs

makdara terdiva said...

wowowowoow..dahsattttt :)

.::CeK LaLa::. said...

::NOY:: Ok my dearrr!! thanksss!

.::CeK LaLa::. said...

::Mak Dara:: sangat lahhh!! hahahah!!

KIDbrush® said...

koh koh koh really nudeee la sis!!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini