April 16, 2010

::MARI MENCIWI::

'Ciwi' itu adalah tayang atau dlm erti kata lain "aku ade.. kau ade ke??"
hah begitu lah konsepnya...

Ok. mari lihat ape yang nak aku Ciwi kan...
Cantek tak?? ok tak???
eh.. eh.. bukan aku suh tgk muka aku yg gebus tuuu...
atau body aku yg dh takde cutting tu...
Aku suh tgk baju baru aku tu hah!!
itu uniform baru kami.. atau we call as a Baju Koperat...
Baju ni utk sume staf Pusat Pengajian aku jer yang dapat...
Bukan USM yang bagi yerr.. ini bergantung kepada budi bicara ketua jabatan masing2 lah..
Kalo ketua jabatan ko tak kodokuittt... memang berbahagia lah ngkau dgn baju2 baru...
Tapi kalo yang hadoooo kedekkk nyerr... tak merasa lah kawan!!! sori la ekkk!

Dulu baju koperat kami mcm ini..
Ade jugak staf2 lain yang menzeles sebab kami sokmo jer mendapat baju baru...
Aterrr.. nak buat cemane, dah Bos kami baik hati nak buat baju...
Kami staf-staf bawahan ni terima dgn hati yang terbuka jer...
NO KOMEN apa-apa...
Yang penting DAPAT!!

Selain dari dapat baru2 koprat mcm tu.. utk staf teknikal, kami masih pakai uniform RASMI yang USM bagi ni.. MASIH PAKAI yerr.. 
Yang begini....
Atau yang ini....
Hari bekerja ade 5 hari... So, pada kami yang berjawatan WAJIB pakai UNOFORM ni...
boleh lah atur uniform masing2 utk dipakai pada 5 hari tersebut...
Isnin: UNIFORM RASMI USM..
Selasa: kalo ade kelas amali atau Lab.. pakai baju jaket mcm ni...
Kalo takde, pakai UNIFORM RASMI USM
Rabu: hari koprat.. pakai lah baju koprat masing2...
Khamis: Kalo ade kelas atau Lab, pakai baju Jaket lagi...
utk staf opis, ari khami kena pakai baju batik kan??
 Jumaat: UNIFORM RASMI USM...

Ape yang penting..
"hakak tak pening nak susun atur baju kurung u olss!!"

 Ok.. agak over di situ...
|
|
|

3 comments:

makdara terdiva said...

nak pinjam...

aku dah penin asik nak kena buat baju baru..kalau x de baju baru..tak de mood nak pg keje..aci x???

Nor Aishah said...

hahaha.. pening nak pilih baju utk keje seminggu.. wah best ada baju yg disponsorkan... apa2pun suka posing yg last sekali.. meletops...

ONE ZABA said...

kerja jangan lupe siapkan pulak...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini