April 29, 2010

::LAHIR BULAN JULAI::

Aku buat kuiz ni kat Facebook... 

*Ramalan yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah, katanya....*

yg tulisan pepel tu, komen aku yer...

Sifat Bulan Lahir untuk bulan Julai ialah:
[][] Sangat suka didamping. -memang pon.. terasa mcm fofular gitu~[][] Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.
[][] Agak pendiam kecuali dirangsang. -erkk... kegersangan~~[][] Ada harga dan maruah diri. -Of kos la beb!!~[][] Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.
[][] Mudah dipujuk dan bercakap lurus.
[][] Sangat menjaga hati orang lain.
[][] Sangat peramah.
[][] Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.
[][] Berjiwa sentimental.
[][] Jarang berdendam.
[][] Mudah memaafkan tapi sukar melupakan. -Yer.. saye lah itu...[][] Tidak suka benda remeh-temeh.
[][] Membimbing cara fizikal dan mental.
[][] Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
[][] Layanan yang serupa terhadap semua orang.
[][] Tinggi daya simpati. -huhu.. mmg pon.. ratu air mata..[][] Pemerhatian yang tajam.
[][] Suka menilai orang lain melalui pemerhatian. -jaga-jaga u olss!!~[][] Mudah dan rajin belajar. -hahaha... rajin lah sangat!![][] Suka muhasabah diri.
[][] Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama. -ermm...[][] Suka mendiamkan diri.
[][] Suka duduk di rumah. -Memang aku suka duk umah!~[][] Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan. -hehehhe.. betul betul..[][] Tidak agresif kecuali terpaksa. - apeni?? tak betul! tak betul![][] Lemah dari segi kesihatan perut. -Aiiyaarkk!! moncet lol![][] Mudah gemuk kalau tak kawal diet. -hahahhaha!!![][] Minta disayangi. -SANGAT LAH!![][] Mudah terluka hati tapi lambat pulih. -:(..iskisk[][] Terlalu mengambil berat.
[][] Rajin dalam membuat kerja. -RAJINLAH SANGAT KAN!!!~[][] 
 
OK.. ade jugak yg betul nyer... ade jugak yang er..er..biar bener deh!!
|
|
|

1 comment:

makcikrehan said...

aku pon julai gak! part mudah gemuk tu sangatlah benarrrr

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini