March 10, 2010

::LAGI??::

Ehhhhh???
ini anak lelaki sape lak ni???
huuhuhu...
Anak aku ke ni?????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yesssszzzzz!!!
Ini lah anak dara aku nan sorang tu...
berbibir mungil.. bergigi kapak.. berhidung penyet... berkening lebat...
Itu lah dia.. NURDINA BATRISYIA...
Ngape rambut pendek LAGI??
hurmm.. dah bersekolah.. dah pandai berkawan...

Maka akan berjangkitlah segala penyakit..
termasuk lah KUTU!!!
Tensyen aku weyyY!! rambut anak aku penuh dgn telo2 kutu!!
balik kampung ari tu, sakan kepala dia dikerjakan oleh aku dan mak² sedara dia...
memang banyak gilersss!!
Ini dah kurang dan harap2 takde dah.. sebab aku tak letak shampoo kutu...
tu yang aku zasssss kasik pekdek terus rambut dia...
kuranglah dia menggaruk... kalo tidak.. 2,2 tangan naik atas kepala...
Tapi dia kata, dia dah tak cantik mcm ibu sebab rambut pendek.. *rambut ibu dh panjang*
Ibu cakap kat dia, Dina tetap cantik mcm princess walopon rambut pendek... Nanti ibu belikan subang utk dina... mesti Dina akan cantik ... Yeayyyyy!!!
tapi sampai hari ni ibu belom belikan subang.... huhuhu... tunggu gaji lah ehh kakak....


Ape2 pon.. aku tetap rindukan rambut curly dina yang dulu...


Ini kali pertama rambut dina di caras...
then.. seterusnya...
dan lagi...

dan ini rambut kali terakhir masa kat KL ari tu sebelum dipotong pendek...
|
|
|

2 comments:

eynda said...

Sayangnyer....takpe nanti boleh simpan rambut panjang balik :-)

ONE ZABA said...

mesti jsngkit dah kutu tu kat rambut omaknya...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini